Idag har jag det lite svårt


Idag känns det inte bra. Känner mig lite ledsen och suckig. Pratade en timme i telefon med Filip och det kändes bra, men ju mer vi pratar ju mer inser jag att vi inte är ihop. Jag får liksom tänka på vad jag säger hela tiden. Det känns lika bra när vi pratar som det alltid gjort, men idag var jag sååå nära att börja gråta i telefon. Försöker att vara mer öppen och säga det jag tänker och känner och det är grymt jobbigt. Måste komma tillbaka till det jag kände för några dagar sedan när vi gjorde slut. Det är ju för vårat bästa. Det fungerade inte som det var och tills det blir större ändring på en del punkter så kommer det inte att fungera. Vi har väl kanske inte riktigt stängt alla dörrar helt, låst och kastat bort nyckeln utan vi har lämnat några dörrar olåsta med nyckeln i säkert förvar. Vet inte om det är bra eller inte.

Kommentera här: