Den senaste tiden i bilder

Se vad jag hittade när jag öppnade min moppe och skulle åka iväg. Humlan har suttit där minst 4-5 timmar.
Se vad jag hittade flämtandes i min hjälm som varit instängd i min moppe i minst 4 timmar.

 
Mina bok från viktgruppen 

Nu har jag börjat på min viktgrupp på Previa. Här är min bok "Obesitas" och min första hemuppgift.


Morgonen började inte så bra på pendeln. Det här var väl vid 5.30 kanske. Signalfel och brofel ställde in en del tåg. Det här var dock bara början. Det blev lite värre senare.

Svart? 
Gissa vilken färg min häst har =)







När stallet stängt dansar Micke på sargen. Nej han hade gjort en provisorisk dörr till en tävling och för säkerhetens skull behövde den tas bort innan morgondagen. Mycket svordomar ekade mellan väggarna den kvällen.

Lycka!
Lycka är att få åka x1 på jobbet.

Kommentera här: