Bildbomb från julen 2009

   
1. Kissarna julmyser 2. Glögg! 3. Julklapparna 4. Granen, och mamma står vid sidan om och sätter upp en julstjärna i fönstret.


Syrran och Elias tittar på Kalle.

   
1. Niklas har hittat Paradisasken 2. Emina 3. Elma har tränat armhävningar på stången i taket 4. Mammas goda köttbullar


Paketöppning.

Och nu lite julklappar!:

   
1. Stativ och väska till kameran 2. Påslakan gjort av systerbarnens handavtryck, fotavtryck och någon rumpa 3. En tygpåse till mig själv 4. Köksredskap

    
1. Almanacka som jag gjorde till mamma, pappa 2. Post it-block till mig och mamma 3. Februari i almanackan 4. Julklappen från jobbet blev ett gåvokort

 
1. Mina tomtar 2. Min plattv som jag fick av min far i en tidig födelsedagspresent =)

   
1. Glittret ovanför sängen 2. Musmatta som pappa fick och även jag själv


Busan!

Kommentera här: