Lena Lilja kommer till helgen

Idag har jag haft på mig min nya lila luvtröja jag köpte nere på Hööks. Den är helt underbar! Jag har planerat att jag måste ha den på mig när jag ska rida för B-dressyrtränare Lena Lilja i helgen. Jag har nämligen fått plats på en tvådagarskurs för henne lördag och söndag. Det ska bli läskigt, men väldigt kul. Jag har ju ridit för henne en gång innan så det är inte alls lika pirrigt som sist. Jag vet ju att vi har gått framåt sedan senast och jag hoppas nu att hon ser det med. Kan man matcha allt i lila för en B-tränare i dressyr? Hon kanske tycker jag är knäpp om jag kör lila helt igenom? Vi får se om jag vågar köra benlindor, schabrak, pannband och tröja eller om det kanske blir någon lite mindre iögonfallande variant.



Det blev inget nytt halsband tills imorrn. Jag är inte helt nöjd över min klädsel tills imorrn. Jag är inte van att ha en så pass lång klänning som jag ska ha, men det är säkert jättebra även om jag är ovan att se mig i den. Jag gillar massor att ha den på mig för den är jävligt skön. Tightsen jag köpte får duga. De var också väldigt sköna och lite, lite roligare än bara vanliga helsvarta.

Har varit på Rusta idag och handlat lite julsaker till nästa år. Tyvärr var alla ljusslingor redan borta. Hade gärna velat ha en till röd att ha på balkongen.
1 sanna:

skriven

Hej.

måste bara fråga, vart har du fått tag på de superfina benlindorna? :)

Kommentera här: