Kinamat med familjen

Idag har jag haft fullt upp mest hela tiden.
Dagen började med att stå i cafeterian i stallet. Innan jag kom in i cafeterian hade vi ett himla sjå att hitta nyckeln dit. Efter mycket efterforskningar ramlade den in och jag kunde starta upp mitt frivilliga jobb (ja någon måste ju ställa upp när andra vägrar. Det enda rätta är att visa folk hur man ska göra så att de gör likadant sedan.).
Vid kl 13 vandrade jag ner till styrelsemötet. För er som inte vet om det så sitter jag med i ridskolans(www.vasbyridklubb.a.se) styrelse. Vi hade ett rätt givande möte. Kom själv med en del idéer som mottogs bra. Bl.a. så ska jag se till att vi syns lite på nya skylten som står utanför simbassängen. Det är bara bra för oss att synas lite mer. Vi jobbar ju hela tiden i motvind så lite "pr" kan ju inte skada. Folk måst få veta att vi finns.
Efter mötet blev det en kort visit hemma för att sedan fortsätta vidare ner till kinakrogen nere vid station. Där åt jag middag med min underbara gudfamilj och min mor och syster med sina barn. Det var riktigt trevligt.
Nu sitter jag här hemma i soffan och kollar på "The green mile". Jag tror jag sett den 5 ggr. Den går att se hur många gåner som helst för den är ju så bra. Den är grym, men väldigt bra.

Imorrn ska jag ta det lugnt. Jag ska sova ut och sedan bara softa. På kvällen ska jag övningsköra med Micke och ta in privathästarna. Efter det ska vi äta pizza.
1 ida:

skriven

tack så mkt fanny :)

problemet är egentligen att jag är påväg att bli sjuk som jag inte vill och att jag saknar linus så att det gör ont! tack så mkt, det ska jag komma ihåg <3

2 Anna:

skriven

Green mile är grymt bra skulle jag säga :)

Kommentera här: