Ge mig mer jul!

Idag började jag lyssna på jullåtar. Det är nästan lite sent för att vara mig, men jag kan inte riktigt förstå att det är första advent på söndag. Det känns inte som att hösten har släppt taget än, men vinter lär komma ikapp så småningom.
Var på Rusta idag med min far och kikade runt lite. Handlade bland annat en liten lilaglittrig gran att ha i mitt lila sovrum och istappar att hänga i min blivande gran. Har bestämt mig för att köpa en plastgran. Det känns inte bra att ha en riktigt gran när jag bor i lägenhet. Det skulle behövas dammsugas 2 ggr om dagen för alla barr. Nej det räcker med att katterna drar runt kattsand som ska städas. Såg en skitcool knallrosa gran *ler stort och glittrar med ögonen*. Fast även om den är väldigt snygg så vill jag inte ha en sån. Det ska vara en grön gran med mycket färgglada grejor i den istället!

Nej nu är det dags att ta tag i all tvätt som ligger i soffan för så fort det är rent och städat i lägenheten så kommer julsakerna fram och det ser jag ju faktiskt väldigt mycket fram emot. Ha det bra så länge!

Kommentera här: