Tomten jag glömde..

.. eller rättare sagt jag har kommit på fler saker som vill stå med på min önskelista för julen 2009

* Videokamera med hårddisk, gärna HD-kvalitet
* Figurlampor från IKEA i blått, grönt och rött. SPÖKA. 
* Pilatesboll
* Matta, typ yogamatta, men tjockare. Får så ont i höfterna och knäna när jag använder yogamattan till pilatesen
* Roliga reflexer
* Verklighetstrogna modelltåg av typ x1, x10 och x60 att ställa i bokhyllan
* Gröna växter som är lättskötta, gärna stora
* Batterigrepp till min EOS 450 D
* Sladdutlösare till ovannämnda kamera

 

SPÖKA-lampor

 
Roliga reflexer


Gröna växter

Och sedan måste jag göra ett tillägg till när jag skrev förra gången. Stativet jag vill ha ska helst vara i aluminium så det är lätt att bära med sig.

Åh vad det är roligt med jul. Ska passa på att städa och greja inför första advent på söndag så jag får det julfint. Är väldigt sugen på att plocka ner mina jullådor, men gör jag det kommer det inte bli någon städning så det får vänta tills efter dammsugning och undanplockning.

Kommentera här: