Lite musica!

Idag fick jag sovmorgon. Jag hade en disponibel dag så jag sa åt min turfördelare att jag struntar i 19-regeln bara jag inte får sluta efter 22 så är jag glad om jag får lite sovmorgon. Då hittade hon en skön tur åt mig som börjar 12.47 och slutar 19.10, underbart!
Jag får vissa perioder när jag inte riktigt fixar att jobba tidig morgon som jag gett önskemål om. Det känns nästan som lyx att då få en halvnatt eller en lagom lång eftermiddag. Det dumma är bara att jag inte kan vara i stallet när jag har eftermiddag, men jag tar igen det en annan dag.

Det ska bli spännande idag med nya frillan. Jag har ännu inte gjort någonting åt den utan den fick lufttorka igår och sedan har jag bara sovit på den. Funderar på om jag ska ha i lite gojs så att det blir lite busigt spretigt eller om jag ska nöja mig med att bara låta det vara som det är nu. Risken är ju att om jag börja pilla med den och ha i gojs så kan det kännas fett och det vill jag inte. Jag har 1 h och 20 min på mig att bestämma mig =)







A traffic policeman stops a woman and asks to see her driving licence.
'Lady, it says here that you should be wearing glasses when driving.'
'Well,' replies the woman, 'I have contacts.'
'Lady, I don't care who you know, your still going to get a ticket.'

Kommentera här: