En rofylld plats

Idag är det nyårsafton gott folk. Ljuset har börjat visa sig lite. Nicklas var vaken igår. Syrran kom ut därifrån och sken som en sol. Han reagerade och det är ett bra tecken. Hoppas att han fortsätter såhär och blir mer och mer vaken och "hemma".

Här kommer lite rofyllda bilder från Nåttarö. De är tagna av min kusin Anna.








Jag längtar tills Nåttarö. Jag får en känsla av att allt elände ska vara över då. Hjärnskador tar en grymt lång tid att rehabilitera och det är inte säkert att den som är drabbad blir som innan, men jag vill och hoppas verkligen att det kan bli någorlunda normalt i sommar.

Nej nu är det dags för frukost för snart ska jag chaufföra familjen till KS. Håll en tumme för att han är vaken även nu. Min syster blev så glad igår och det är hon värd att få vara även idag.

Kommentera här: