Ida the Gästbloggare here!

Godkväll alla Fanny aka min gudmosters besökare!
Jag har fått den stora äran att ta fnozie.blogg.se's gästbloggsoskuld, hehehe! Känns som ett hedersuppdrag som jag tar på fullaste allvar.
Så vem är Ida då? Jo jag är en helgalen tjej som snart går in i den vuxna fasen i livet. Snart 18 bast! Jag lever tillsammans med min tvillingsyster ute i förorten i Skogås, the place to be liksom.

Min relation till Fanny är enkel. Hon är min gudmoster & gudsyster och har funnits vid min sida så länge jag kan minnas. Henne lär jag aldrig bli av med och det är bara att gilla läget. Fast å andra sidan är hon en störtskön brud som man inte släpper i första taget!

Just nu sitter vi i Storstugan med ett gäng barn och tittar på televisionen och surfar runt på internet. För att nämna något läsvärt kan jag berätta att när jag och mina päron samt pojkvän skulle ut hit till skärgårdens pärla, Nåttarö så blåste det som bara den. Ungefär 3-4 meter höga vågor och sekundmeterna låg på ungefär 14. Det berättade dock pappa när vi överlevt båtturen. Alla packning blev dyngsurt och man fick en smula dödsångest där ute på mysingen. But shit happens life goes on, nu klarar jag allt känns det som...


Kom just på att detta är en blogg och inte en bok, så jag bör nog sluta skriva nu. Annars kanske jag aldrig får gästblogga här mer, hihi. Så godnatt folket o njut av det uuunderbara vädret!


Min blogg hittar ni här

Kommentera här: