Din röst kan göra mycket

Ni glömmer väl inte att jag är med på Husman & Hagbergs fototävling? Ni får hemskt gärna gå in och rösta på min bild. Det behövs bara 900 röster till för att komma upp i ledningen =)

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1896

(Jag kommer tjata om det här tills jag inte orkar tjata mer =) Alltid är det någon som vill vara snäll och ger min bild ett klick.)

Idag har jag haft en urtrist dag på jobbet. Jobbade 9.39-18.17. URK! Sista 1 ½ varvet var pest och pina. Jag försöker verkligen lyssna på bra musik, läsa bara sånt jag tycker om och sysselsätta mig, men i slutet (efter en sådär 4 ½ timme) så blir man helt apatisk. Det är som att jag tappar all livslust  och jag vill bara sova. Fy fan vad det är jobbigt! Tänk själv att åka från centralen-Västerhaninge-Bålsta-centralen- RAST- Västerhaninge-Bålsta-Västerhaninge-centralen. Det blir lite enformigt. Nu ser jag fram emot imorrn då jag har en lite kortare tur.

Jag var såå nära att gå och simma innan jobbet idag, men jag hade behövt gå upp alldeles för tidigt för det så jag hoppade över det. Imorrn hade varit perfekt då jag börjar senare, men då öppnar Medley inte förrän 10. Dumma sommartider! Hinner inte simma efter jobbet heller för då måste jag sova eftersom jag måste upp tidigt på onsdag. När sjutton ska jag hinna med en simtur? Jag har ett sug efter att få glida runt i vattnet så jag får väl försöka pressa in det någonstans. På onsdag hade jag tänkt åka hem till Agneta och ta lite kort på hennes misse Felix och se hur han mår. Han mår inte helt bra just nu.

Kommentera här: