Ullared eller sömn?

Ska jag offra en timme för att kolla på Ullared eller ska jag försöka mig på att sova i mitt 25,9 grader varma sovrum? Usch vad jag inte gillar när det är så varmt hemma. Fläkten går hela tiden då jag är hemma och fönstrena är öppna så mycket det går, men det blir ändå inte svalare. Jag skulle ha en inglasad balkong så hade jag kunnat sova där.. hehe.. Eller någon typ av myggfönster så det kom in luft, men katterna och myggen höll sig på sin sida om nätet.
Ullared eller sova?

Jag la in ett till bidrag på Husman & Hagbergtvälingen efter att min mor tyckt att jag borde skicka in en bild på "Elma och bä".

Här är bilden och länken om ni skulle vilja rösta:



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2392
Fast den här kommer jag nog inte tjata om utan vill mest se hur många röster den kan få utan en massa tjat =)

Kommentera här: