Dessa jäkla eftermiddagar

Jobbar eftermiddag nästan hela en här veckan *suckar tungt* En tycker jag är väldigt skönt, men på den andra börjar det bli väldigt trist och sedan blir det bara jobbigare och jobbigare. idag är dag två och det känns okej än så länge.
Jag gick inte till min turfördelare igår och frågade om han inte hade någon tidigare tur på torsdag. Jag skulle jobba 9 timmar med 4 varv på Nynäs och slutat 18.33 innan ledig dag. Han gav mig ledigt!! WOW! Om det blir totalkris vill han att jag jobbar, men som det ser ut nu så är jag ledig. Fy fan vad skönt! Jag har jobbat periodövertid i 3 månader nu så han ville vara lite snäll. Tack!

Idag blir det 4 varv på Nynäs. Jag vet inte om mina fötter kommer att klara av det för de protesterar stundtals väldigt mycket just nu. Kanske ber jag om komp någon eller några svängar eller så får jag helt enkelt sköta dörrarna. Försökte byta bort min tur via DC igår, men de hade inget att byta med så jag får göra det bästa av situationen.

Kommentera här: