Anledning att fira!

Nu har jag en väldigt stor anledning till att fira. Kommer ni ihåg när ni fick håll en tumme för mig för att jag skulle på intervju? Idag fick jag reda på att jag fått tjänsten!! Nu väntar 3 veckors utbildning och sedan kan jag titulera mig tågvärdsinstruktör. WAH!!
Det har inte riktigt hunnit sjunka in än, men snart kommer jag hoppa och studsa utav bara sjutton! Det börjar bubbla massa glädje i min mage och snart kommer den bubbla över.. hi hi.. Jag får se till att ta med mig någon cider ut till Nåttarö och fira med ett glas med min mor.

Tänk vad livet kan bli bra ändå. Trots alla dalar och gupp på vägen så går livet verkligen framåt och uppåt. Jag har en sån enorm tur! Jag har en helt underbar familj, en helt fantastisk häst, flera bra vänner (många nya =)) och så ett jobb som jag gillar och dessutom utvecklas i. I love!


En raket till firande för oss 5 nya instruktörer!
1 Veritas:

skriven

Gratulerar! :-)

2 Fanny:

skriven

Tack =)

3 Åsa:

skriven

GRATTIS!!

4 STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan:

skriven

Grattis

Kommentera här: