Shopping

Jag är nöjd med nästan allt som jag shoppade idag. Det blev möjligen någon eller ett par presenter/julklappar och lite grejor till mig. Bland annat köpte jag 3 st randiga långärmade tunna tröjor från Rusta för 75 kronor för alla 3(!!), 2 skitsnygga röda ljuslyktor ut till ön, 3 blåa glas som jag ska ha som ljuslyktor som också ska ut till ön och lite krukor hem. Allt var på rea så det kändes som att jag fick mycket för pengarna.
På Hööks köpte jag ett jättesnyggt svart schabrak med en lila rand på som jag tänkte jag skulle testa direkt. Tyvärr var det dålig passform på det så jag åkte tillbaka med det. Jättetrist för det har jag suktat efter i en månad. Suck. Jag funderar på att köpa det via nätet och då köpa en allroundmodell istället till en blivande hoppsadel. Anledningen till att jag inte tar det via affären är att det är fraktfritt på nätet och dessutom 10 % rabatt. Jag tänkte passa på att köpa hjälmen jag visat på bild tidigare också.


Snyggt, men dålig passform =(
1 Veritas:

skriven

Julklappsinköp i augusti låter exotiskt.

2 Fanny:

skriven

Om man börjar titta efter julklappar och fundera på vad folk ska få så blir det väldigt mycket bättre klappar med tanke bakom. Dessutom sprider jag ut utgifterna så jag slipper vara helt pank i december =)

Kommentera här: