My Toyota is fantastic!

Nu har jag egen bil!! WIIE! Mamma har köpt ny bil och jag har köpt hennes gamla. Det är en mörkgrön Toyota Yaris. Det är riktigt härligt med känslan av att jag kan gå ner och köra iväg precis när jag vill nu. Innan har det ju varit lite meck med att hämta och lämna, men nu står den där nere redo för att köras.


Min alldeles egna bil!
1 Ida:

skriven

Det är frihet att ha egen bil. Helt klart! Grattis!

2 Jenny:

skriven

Kul! Grattis till din bil, men du får ursäkta. Vid en första anblick på bilden ser det ut som att du visar att du kört i diket med all snö runt omkring. =) Ser ju att det är en parkering såklart och om man tänker efter så är det sjukt mycket snö för att vara i Sthlm´s området.

3 Fanny:

skriven

Tack =)

Jenny jag har inte direkt fotat bilen mer än när jag gjorde ett hästjobb och letade fram den under en halvmeter snö. Får väl se till att fota den då det inte ser ut som den är nedkörd i ett dike =)

Kommentera här: