Äta pizza och gå ned i vikt

Gud vad jag är husmorlig. Jag kom hem från stallet, såg en rökt skinka i kylskåpet och började direkt att laga pizza. När man redan har foten på gasen så är det lättare att fortsätta gasa så jag passade på. Jag gjorde den varianten som vi åt i Tullinge efter att jag fyllt år och jag hoppas den nu blir lika god som då. Eller varför inte ännu godare?
Jag lagar förstås en LCHF-pizza med så lite kolhydrater som möjligt.

Det var riktigt skönt att träffa massa nära och kära idag i tingsrätten. Det var under tråkiga omständigheter, men det kan vara trevligt att få prata med folk som man inte träffat på länge ändå.

Jag ställde mig förresten på vågen hos min syster och jag hade gått ned 0,2 kg till. Nu siktar jag på en gräns som kommer om 3 kg. Fast det finns en ännu större gräns och den går om 8 kg. När jag når den kommer jag bli riktigt glad. Det är en gräns som jag legat ovanför i alldeles för många år.


Här var jag nog någorlunda nöjd med min kropp senast. Var kanske 2005?

Kommentera här: