The big bang theory

Har skaffat mig 3 säsonger av The big bang theory. Den är så underbar den serien. Har ni sett den?
På min instruktörsutbildning i kursen med pedagogik, metodik och ledarskap så skulle vi presentera oss själva bland annat med att säga vilken skådespelare som skulle spela oss i filmen om oss själva. Jag sa Rajesh Koothrappali. Det är den indiske killen i serien. Han är nördig, söt, väldigt blyg med tjejer, men får ändå till det rätt ofta. Egentligen är Sheldon min favorit fast riktigt så nördig är jag inte.
1 i i d z. [PHOTOGRAPHY]:

skriven

superfin blogg! :D

allt bra idag? (:



KRAM!

2 Nöjesportalen:

skriven

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

3 Nicke Nyfiken:

skriven

Vill gärna ha Penny som granne. Men jag tänker inte knacka tre gånger på dörren.

Kommentera här: