Snäll kollega och gott om tid

Snällaste personalledaren inne på Opc gav mig komp idag mitt sista halvvarv (drygt 1,5 timme) upp till Bålsta så jag har hunnit vara hemma och ta det lugnt och tänka igenom vad jag ska ha på mig och om jag glömt att packa något. Det var riktigt skönt. Jag verkligen hatar att stressa. Det blir så att jag tar 1 buss tidigare än vad jag planerat annars så då har jag goooott om tid att hitta flygbussen och att checka in på Bromma. Jag har visserligen redan checkat in online och fått ett boardingpass via sms så det lär väl gå rätt fort att lämna in väskan. Det är lite pirrigt måste jag säga. Jag flyger ju inte direkt ofta.

Jag har säkert glömt en massa bra-att-ha-saker, men jag tror jag överlever ändå. Det finns ju affärer även i trollhättan.
1 Linda:

skriven

Ha det så trevligt i helgen! Njut av M och av miljöombytet! :)

Kommentera här: