Transport

Jag har nu ordnat med transport till programträningen den 15 april som jag ska på på Överby hästsportförening. Nu ska jag bara fixa medlemsavgift och se till att Micke hjälper mig att se när anmälan ska in. Jag har laddat för det här hela vintern och nu är det dags att börja sista uppladdningen. Det har varit dåligt med seriöst dressyrande för mig på senaste så nu ska jag försöka göra en plan för de 2 veckor som är kvar. Gulp, det är ju bara 2 veckor kvar! Dags att kika igenom programmen också och se om det finns något som passar oss. Det där med för mycket valmöjligheter är inte min grej. Jag vill helst bara bli tilldelad en klass/ett program och sedan rider jag det. Nu får jag välja vilket som och då blir det ju supersvårt.

Här komemr 3 bilder från när vi tävlade på Sättra i höstas:






Kommentera här: