Matlådor



Jag var duktig och stekte fetaostbiffar tidigare. Den här gången gjorde jag en annan variant av dom. Jag har nu testat att ha i lite bacon och kryddat dom med vitlök och chili. Det ska bli väldigt spännande att smaka och se om de smakar bra. Jag testar också att hälla på såsen direkt i matlådan och ska testa att frysa in alltihopa. Det vore bra om det fungerar. Imorrn på jobbet blir det provsmakning.
1 Jenny:

skriven

Jag gjorde fetaostbiffar igår med färsk basilika som jag rev i och sedan åt jag med salsa. Yummi yummi! Kan också rekommendera att göra sås på creme fraiche och ruccola. Gött!

2 Jenny:

skriven

Den med creme fraiche och ruccola blandar man bara ihop. Fungerar också att blanda grädde och fetaost, men tänkte att det blir lite mycket feta med biffar med samma smak.

3 felicia - fotokobran:

skriven

vet du något bra tips att tjäna pengar på bloggen?

Jag vill jättegärna veta ditt bästa tips isåfall, det bästa tipset får även en länkning för att jag blir så glad! :D

http://fotokobran.se/2012/june/svara-garna.html#comment

Kommentera här: