Mattips!

Jag har fått smak för salladen som man plockar själv på Ica tog go på Centralen. Den är ljuvlig! Det finns mycket att välja på och dessutom är den billig. 2 gånger har jag handlat där nu och det har smakat fräscht och gott. Jag har handlat för runt 40-50 kronor varje gång med dressing. Jag har blivit rejält mätt och har ändå inte maxat i hur mycket jag tagit.
Den här gången blev det ingen vitlöksdressing tyvärr för den var slut, men jag tog ceasardressing istället och den var god den med. Tror det blir en sån sallad i morrn med. I morrn kväll blir det däremot matlagning så sen får det avra slut med köpemat ett tag. Har handlat hem sallad, kyckling och ost så jag kan göra egen sallad.
 
Så jag kan varmt rekommendera att köpa plocksallad på Ica (speciellt då Ica to go på Centralen för den är billigare än vanliga Ica hemma).
 
Nu är jag trött.
 

Kommentera här: