Vad hände?

Hur kommer det sig att det dök in 97 st unika besökare på min blogg igår? Det känns väldigt skumt. Jag tycker inte att jag skrev om något speciellt direkt. Kanske är det min rubrik "rock of ages" som lockar folk och får sökträffar?
Jag fick en mindre chock när jag såg besöksstatistiken. Det är visserligen kul så jag ska inte klaga mera.
 
Nu har jagg äntligen gjort fodringsschemat till stallet. Jisses vilken pärs! Vi är bara 6 hästar (5 personer) som delar på 93 fodringar och den här månaden var det alltför många dagar/pass som många inte kunde ta. Jag ska bara kika igenom det imorrn pch sedan ska jag maila ut det till alla stallkamrater. 
Att göra det här schemat måste vara bland det mest otacksamma jobb som finns. Jag tog på mig det då jag vet att jag själv har ett riktigt struligt schema och det skulle bli lättare att göra det själv än om någon annan skulle pussla. Det är dock trist att det jag får för alla de timmar jag lägger varje månad ofta är negativt. Ibland undrar jag om jag inte ska säga ifrån mig uppdraget, men jag tror ändå att det blir bäst för oss skiftjobbare om jag gör det.
Så nu har jag fått gnälla av mig lite i alla fall. Jag är ledsen att ni får stå ut med det, men det behövde komma ut. 

Kommentera här: