Nu söker jag medryttare!

Jag söker nu en ny medryttare till mitt 10-åriga friesersto då min nuvarande ska sluta.
 
Jag söker någon som vill ta Olke 1-2 dagar i veckan och ibland mer när jag är bortrest. Du ska vara en person att lita på och jag ser gärna ett längre samarbete. Du får frihet att göra det du vill i princip så länge Olke mår bra. Vill du träna och kanske tävla någon gång (gärna i hoppning) så går det bra. Vill du hellre ha en kompis att rida i skogen med så går det också bra. Olke är snäll och ambitiös. Hon vill alltid väl. Hon är 153 cm hög, men känns större att rida. Tillsammans gör vi lite allt möjligt. Jag anser att det är viktigt med variation och att ha roligt tillsammans. Jag tävlar lite smått i dressyr, tömkör, jobbar från marken, hoppar och rider ut i en salig blandning.
 
Hon står i ett mindre privatstall i Rosersberg, Stockholm. Det går att åka kommunalt, men förbindelserna är inte de bästa. Busshållplats "Åshusby" ligger närmast, men också "Rosersbergs stationsväg" funkar en bit längre bort. Vill man ta en längre promenad eller cykla när det är varmare så kan man ta sig från Rosersbergs station där pendeltågen går var 15e minut. På gården finns en mindre ridbana, en gräsbana och trevliga ridvägar runt om.
 
För det här vill jag ha 500 kr/månaden för 1 dag/vecka eller det dubbla för 2 dagar. Alternativt att du hjälper mig med fodringar eller kombinerar de 2.
 
Maila mig vid intresse på [email protected]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: