Han är galen

Igår vaknade jag på ett strålande humör och allt kändes lätt och glatt trots en lång arbetsdag framför mig. Visste jag undermedvetet att något alldeles speciellt skulle ske?

Dagen kom att bli en dag att minnas för livet. Jag fick nämligen en stor överraskning när Tobias dök upp på jobbet i skjorta, finbyxor och finskor. Jag fattade nada. Mycket tankar for runt. Var han bjuden någonstans som jag glömt? Ville han bara muntra upp mig på jobbet? Hade något hänt? Allt kändes väldigt suspekt.
När han säger att han har en fråga att ställa så trillade poletten ner. 

Han friade!

Mitt svar blev "WHAT?! Är du allvarlig? Fan vad du är knäpp!" och självklart svarade jag Ja!
Han hade med sig 2 provisoriska ringar, fantomenringar efter Sunes sommar. Historien om dem kan jag kanske berätta en annan dag.



Kommentera här: