Jag gör ett försök

Jag hade turen att få en planeringsdag imorgon på jobbet vilket betyder att jag sköter mina tider och mitt arbete själv. Jag har ett visst antal timmar jag måste gå efter, men sen är det upp till mig att lägga dem som de passar bäst. Det här gör att jag gör ett försök att ta mig till jobbet imorgon för lite administrativt arbete. Eventuellt åker jag in rätt tidigt så jag hinner jobba lite innan alla kontorsnissar kommer in och det blir liv och rörelse i kontorslandskapet. Såna där landskap är verkligen inte min grej. Jag har oerhört svårt att koncentrera mig och så fort någon reser på sig och ska gå nånstans så tittar jag upp och glömmer bort vad jag gjorde. Allra bäst jobbar jag faktiskt hemifrån. Konstigt, men sant. Här borde det finnas mycket som stör och annat att göra, men så länge jag är ensam hemma så känns det bara skönt att sitta hemma och jobba. Tyvärr har jag inte kunnat göra det speciellt mycket på de jobb jag haft, men nu kan jag göra det lite iaf. Alla tågvärdsinstruktörer har dessutom fått en varsin dator som underlättar om man vill kika på något hemma.
 
Hur som så ska jag jobba imorrn. Yey me! 
 
 

Kommentera här: