Distans

Nu har jag fått lite distans till bokmärkesincidenten. Jag är istället glad över att jag inte glömde boken. Ligger och ska sova inför en übertråkig dag på jobbet imorgon.. eller nej den ska bli bra. Ska ta med mig min bärbara och surfa hela turen, woho! Nej jag ska faktiskt vara duktig och plugga körkortsteori. Det är inte så jättelångt kvar nu.

Får väl ursäkta mig lite för min brist på bloggande på sistone. Har det väldigt varmt i min lägenhet och vill inte gärna värma upp den mer med hjälp av datorn. Dessutom kom det en vän och hämtade den stationära igår kväll så den går inte att använda. Tur man har snälla och kunniga kompisar som kan hjälpa en när man har problem.
Har för övrigt köpt 2 fläktar på RUSTA för att kunna överleva hemma i lägenheten. Trots dem så är det konstant mellan 27 och 28 grader här inne. Det är alldeles för jävla varmt när man ska sova.
1 Selvi:

skriven

Jag vet, jag har +32 gr trots att det är öppet lite var stans och takfläkten går hela tiden.Puh

Men jag törs inte klaga.Har ju inte börjat semestern ännu.Kanske blir rekord kallt & regn då om jag gnäller.

Kommentera här: