Ett gott nytt år önskar vi oss verkligen

Det nya året ska bli bättre än slutet på det här året. Det här årsslutet har varit det sämsta man kan ha kunnat få med den yxgalna grannen.
Vi har fått en bra nyårspresent eftersom Nicklas varit vaken till och från sedan igår under dagtid. Det känns skönt att åtminstone den saken är avbockad och vi vet att han kan vakna. Sen kan det förstås hända att han måste in i respiratorn igen stundtals och han behöver bli sövd, men det känns lättare nu när vi vet att han vaknat. Enligt flera som varit inne så verkar det som att han reagerar på det de säger eller på att de har varit där inne.


Förra året vid den här tiden på året

Vi kom nyss hem ifrån nyårsfirande hos gudfamiljen i Skogås. Det var väldigt mysigt med 3-rätters middag och trevligt sällskap. Barnen började eftermiddagen med att åka pulka. Nu är jag så mätt att jag nästan spricker. Det ska bli väldigt skönt på tisdag då jag börjar med min LCHF igen. Jag vill slippa all luft i min mage nu!!

Saknar Olke rätt mycket nu och katterna, men jag vet att Elin tar hand om missarna på bästa sätt. Jag är så glad att jag har henne som vän som ställer upp. Stor kram till Elin och alla andra som finns där!

Idag var första gången jag grät på riktigt en stund.

Gott nytt år önskar jag er alla!

Kommentera här: