Hur svårt kan det vara?

Jag sitter och skriver ett personligt brev till min arbetsledare just nu. De söker folk att bli tågvärdsinstruktörer och jag känner att jag heskt gärna skulle vilja bli det. Jag har gått och funderat på det här i ett års tid och det har verkligen vuxit fram en längtan att bli instruktör. Jag tror jobbet skulle passa mig perfekt då. De punkter de listat upp som riktlinjer för vad de söker är verkligen jag.
Det dumma är att jag är sämst på att skriva personliga brev. Jag har suttit nu i snart en timme och fått ihop bara några rader. Jag har fått till en del som jag känner att jag nöjd över, men det känns som att det fattas något och jag vet inte riktigt hur jag ska avsluta. Suck.

Nu ska jag försöka ringa min mamma och se om hon kan hjälpa mig att höra hur det låter och ge mig lite feedback.

Kommentera här: