Still down there

Ja jag är tyvärr fortfarande nere i min lilla dal. Eller jag ska nog inte säga att den är så liten. Den är nog sådär mittemellan stor. Kroppen värker och jag är nedstämd. Jag har försökt muntra upp mig med lite god mat och en lite stallvistelse, men jag fick bara dåligt samvete för maten och blev stressad för att jag skulle hinna rida och sen lite stressad för att hinna hem så jag hinner varva ner och strax sova. Vad händer egentligen? Jag som aldrig brukar stressa upp mig, men på senaste tiden har jag någon slags inre stress som ger mig dåligt samvete för att jag inte hinner med mer än jag gör och gör mig stressad varje gång jag gör något. Konstigt.
Skulle behöva släppa all press som finns och bara glida med ett tag. Hur gör man egentligen det?

Ska nog ta tag i det här med naprapat. Jag tror mycket av nedstämdheten kommer från den konstanta värken i axlarna. utan den kanske energin stannar kvar?

1 berit:

skriven

Jag har ett till alternativ,MINDFULNESS:)Hösten är en deppig period och man får försöka hitta saker som man mår bra av,att planera in sånt som man tycker om.Kanske en middag med mig på lördag ????//Kram Ma

2 Linda E:

skriven

Ja! En naprapat kan göra underverk! Testa http://www.aktivrehab.se/ i Infra (man kan boka på tid på nätet). Annars finns ju Naprapathögskolan http://www.nph.se/ vid Odenplan. Jag har aldrig varit där men det kostar bara 200 kr per behandling. Värt att prova! :D

3 Fanny:

skriven

Linda, nu är naprapat bokad imorrn kl 15.. Yey! Fast läskigt..

4 Kusin Anna:

skriven

Skickar lite energi och uppmuntran! Du är grym Fanny!

5 Veritas:

skriven

Lycka till, hoppas det går/gick bra!

Kommentera här: