Tävlingsbilder från Väsby RK 26/5

Såhär såg det ut senast jag tävlade en klubbtävling på Väsby RK. Vi startade LC:1 och LB:1. Som vanligt får ni bilder på när det ser bättre och sämre ut. Omgivningarna på Sättra gård är helt fantastiska så det är lite synd att jag inte kom på att vi skulle fota lite mer med Mälaren och den fina naturen i bakgrunden. Nästa gång får vi passa på. De ska ha en lokal tävling i augusti eller september som jag ska kika på om vi ska vara med på. 
 
Jag matchar min hästskötare Emina med min häst ;)
 
Moi i tävlingsoutfit 
 
Chauffören 
 
 
 
Tävlingsskötare nr 2 
 
Framskrittning 
 
Framridning på utebanan 
 
Inridning mot domaren 
 
Första travvolten kändes riktigt trevlig 
 
Fri skritt
 
Lite serpentinbågar över meddelinjen. De kändes helt okej och stundtals riktigt trevliga. 
 
Periskopet uppfällt. Det här var det bästa vi kunde göra på kortsidan i galopp. Jag är glad att hon höll galoppen trots att hon genade något fruktansvärt och körde upp huvudet. 
 
Duktig kusa! 
 
I väntan på prisutdelning 
 
Olke och Prisma bekantar sig 
 
Vår första rosett! 
 
Therese 
 
Fina,hästen och jag 
1 Annika:

skriven

Kul med första rosetten! Grattis! Och verkligen matchad skötare :)

Kommentera här: