Dagens motion

Gratis... smaka på ordet... GRATIS... Smakar gott eller hur?
Jag hittade en som gav bort ett par snygga vita skor på en bortskänkes/bytes-sida på facebook. Eftersom jag hade 3 timmar över mellan jobb och akupunkturbesök så tänkte jag "what the heck"! Efter 40 minuter promenad och ha sett halva Rissne och halva Hallonbergen så hittade jag äntligen rätt och fick skorna. Yey! Hela jag var dyngsur av svett dock, urk.
Dagens motion blev i alla fall avcheckad och jag fick se hur mysigt det var i de områdena. Hallonbergens tunnelbanestation var riktigt mysig. Jag tog ett par mobilbilder som jag tänker visa er när jag lagt in dem från mobilen. Alla stationer är ju "pyntade" på olika sätt och i Hallonbergen var det barnmålningar på väggarna. Det var oerhört gulligt.
 
Naprapatbesöket då?
Jo det gick bra, men var smärtsamt denna gång. Jag har i alla fall köpt en burk vitaminer till då vi tror att min kropp behöver det för att återhämta sig och hamna i någon typ av normalläge igen. Jag har varit extremt trött efter att jag avslutade min "vitaminkur" och när han gjorde en till blodanalys så kunde han se att jag fortfarande hade lite järnbrist. Han kunde dessutom se att jag har någon typ av infektion i kroppen och/eller möjligen någon allergi som kroppen försöker ta hand om.
 

Kommentera här: