Idag är jag nedstämd

Som rubriken säger så är idag en dag som jag inte är alltför glad på. Jag kan tyvärr inte skriva varför just nu, men jag känner att jag behöver skriva av mig. Genom åren har jag lärt mig att jag samlar på mig och håller inne all skit och får det inte komma ut så brister det till slut. Bloggen är för mig ett väldigt bra verktyg att både få dela med mig av det jag känner till er och för min egen skull att kunna få ut tankar till ord.

Det ligger som ett mörkt moln runt omkring mig. Än har det inte börjat regna från det här molnet, men det ligger tätt runt mig och jag känner att det skulle kunna bryta ut ett åskoväder när som helst.

Har ni tänkt på hur svårt det är att förklara en känsla i ord, hur svårt det är att förklara för någon hur det känns i din egen kropp?

Jag hoppas fortfarande på någon typ av mirakel och försöker intala mig att det faktiskt inte är hela världen. MEN idag tillåter jag mig att vara lite nedstämd och "go with the flow".
1 Camilla:

skriven

Säg till om du skulle vilja ha extrahjälp med Olke någon vecka ❤ Om inte stället kan hjälpa till att skingra molnen ❤

Svar: Tack söta du! <3
Fnozie

Kommentera här: