När blixten slår ner

Dagen har flytit på bra med slappande på förmiddagen och sedan hängde jag i stallet och pysslade om Olke lite extra innan hon fick röra sig. Det är efter stallet och när jag kommit hem som humöret svängt något fruktansvärt. Innan Tobias kom hem så härjade Ångesten runt så jag tog tag i vår klädhängare som vi gör själva. I garaget kände jag att Ångesten sipprade iväg och jag kände mig nöjd och lugn. 
När Tobias sedan kom hem blev jag grymt besviken över att han inte ville se vad jag gjort med hängaren och mitt humör gick från lugn och nöjd till ett argt bi. Shit vad arg jag blev. Det var nästan läskigt för jag kunde inte riktigt förstå det själv att det blev så. Sen övergick det till att jag blev ledsen och nu känns det väl ändå helt okej igen. Vilken bergochdalbana!
 
Jag tror jag försöker hålla låg profil resten av kvällen, duschar och går och lägger mig så är det säkert bättre imorgon.
 
En bild från förra vintern påmig och Olke H. Foto av Camilla Nee.
1 Karolina Nilsson Grenabo:

skriven

Vet hur det där med ångesten är, allt blir "stort" speciellt känslorna men skönt att det blev bra tillslut :) Helt underbar bild är det!

Svar: Tack :)
Fnozie

Kommentera här: