En massa strunt

Idag har jag ledig dag. Yey! Har hunnit vara på massage på förmiddagen. Snälla Gneta skjutsade mig både dit och hem. Det var riktigt trevligt att slippa åka buss, tåg, buss och gå 10-15 minuter. Bilturen tog bara 20 minuter medan det i vanliga fall tar runt 1 timme att åka dit. Tack snälla tant Gneta!

Har nu 3 st paket att hämta ut på posten. Nej det är inte från tradera. Ett är fyllt med mina arbetskläder, ett med en julklapp från Stockholmståg och det sista och bästa är ett pannband jag köpt till Cytra med lila foder. Tänkte passa på när jag åker hem med Micke ikväll och åka förbi ICA för att hämta dem. Har riktigt längtat efter pannbandet.

Ikväll ska jag rida lektion. Det var länge sedan jag red i min ridgrupp nu. Det är synd bara att vi ska hoppa för jag känner mig inte så motiverad inför det. Jag har inte någon aning om vilken häst jag får så det får bli som det blir ikväll. Cytra har tappat en halv sko och får vila idag annars hade jag nog tagit henne. Kiropraktorn som var ute för ett par veckor sedan tyckte det bara var bra om hon hoppade småhinder i övrigt ska vi rida massor i skogen "off road" och stärka upp hennes bakdel.

Kommentera här: