Shopping i Skhlm

Vi har varit ute en sväng och shoppat i Skärholmen. Ingen var väl direkt på shoppinghumör, men lite saker fick vi med oss hem. Jag köpte bland annat 3 örhängen, en lila garderob till Nåttarö, lite mer nagelgrejor och leggings till imorrn.

Just nu sitter jag på facebook och skriver upp en himla massa namn. Jobbigt, men nödvändigt. När det är klart och jag får en stund över så ska jag till att leta upp adresser till alla dessa namn, puh! Jag hoppas bara att jag kan få någon stund utan att bli störd senare.

Igår fick jag träffa några av Nicklas kompisar som var över och fikade och visade sitt stöd. Det var värmande att se hur bra vänner han har. De är mer än guld värda!

Igår kväll hade Nicklas även kikat upp en liten stund enligt en av sköterskorna. Ett litet steg som känns enormt!

Dags att sluta skriva nu om jag ska hinna med det jag vill hinna med innan Nina och mamma komemr tillbaka från vårdcentralen.

Kommentera här: