Hurra för modem

Hurra för modem och tidsinställda inlägg. Just nu ligger jag förhoppningsvis i min stoooora säng på 2*2,10 och sover som en stock. Det gäller ju att ladda upp för den sista hela dagen ensam. Planen är att olja altanen igen, måla klart stolarna, diska det sista och sedan tänkte jag ta mig iväg för att fota. Jag har inte bestämt än vart jag vill fota. Kanske drar jag fram en cykel och tar mig iväg på ön eller så tar jag en promenad längs Gammelhamn, Stora bryggan och runt där. Jag får helt enkelt se vad jag känner för. Det finns ju fler dagar så jag hinner nog fota mycket, mycket mer. På onsdag kväll kommer min syster, hennes barn och mamma så då har jag massa modeller att fota.

Apropå modem så har jag nu sagt upp mitt mobila bredband från 3. Jag betalar 99 spänn varje månad, men har inte använt det sedan i augusti/september senast. Dock var jag lite korkad för det är 3 månaders uppsägningstid och lagom en vecka innan semestern så har jag ingen uppkopploing längre. Hade jag varit smart så hade jag ju väntat så det slutade efter semestern. Kanske går det att ringa och skjuta upp? Annars så får jag väl köpa en sån kontantkortsvariant för de 4 veckorna helt enkelt.


Ett av bustrollen jag längtar efter
1 berit almlöf:

skriven

Underbart ljuvligt och lyxigt att få en hel ö för sig själv. Ja, det var väl att ta i lite väl mycket men det kan faktiskt kännas så ,eller hur?Vi ses snart Kram Mamma

2 Veritas:

skriven

Har 3 ingen täckning på ön?

3 Fanny:

skriven

Jo då det finns täckning här.

4 Fanny:

skriven

Det känns nästan som att ha hela än för sig själv. Fast igår var jag lite nervös efter att dom här konstiga personerna hade varit i farten. Tydligen var de i farten igår med. En i personalen och en campare hade jagat dom...

5 Veritas:

skriven

Men om du sagt upp ditt bredband, hur kan du då surfa därifrån...? lätt förvirrad

6 Fanny:

skriven

Det är tre månaders uppsägningstid så det är väl typ 12 juli som det sägs upp tror jag

Kommentera här: