Året 2011 (juli)

Stall Norrsunda böt den 1 juli arrendator(/stallchef) och jag och Jenny fick en kick och målade om i sadelkammaren. Jösses vilket jobb, men jäklar så bra det blev.

Före:








Efter:




Linda var ute några gånger och höll lektion för mig och Olke i integrerad ridkonst. En gång tog hon med sin spanska(?) sadel som jag fick prova och det var väldigt spännande och en sadel helt i min smak (trots att den var lite liten för mig).


Lindalektion


Jag vågade för första gången hoppa Olke över riktiga bommar och inte bara över stockarna på gräsbanan.


Lite hoppning på gräsbanan







I mitten av månaden börjar min 4 veckor långa semester. Jag spenderade alla dessa veckor ute på Nåttarö med familj och vänner. Hemma tog Elin hand om lägenhet och katter och jag hade lite olika hästvakter pga att den första blev sjuk.

Semestern flyter på med massa sköna aktivitetter, bland annat paddlar jag kanot för första gången och försöker mig på att åka vattenskidor. Ida drar igång träning och trots att hon åker hem så fortsätter jag och syrran att träna vidare.





Vår sommarplåga i år var den här:

Kommentera här: