På jobbet en tisdagskväll

Jag är inget stort fan av att jobba sent, men ibland tycker jag att det är riktigt rofyllt. Idag är en sådan dag. Jag har ett specialuppdrag idag då jag är ute och åker fritt och checkar av och påminner om ett nytt utrop som börjar gälla idag om avstängningen som är mellan Spånga och Bålsta från torsdag kväll till söndag natt.
Det är alltid trevligt att träffa kollegorna och får prata en liten stund. Nu har jag precis haft rast och det är snart dags för mig att glida ut i tågen igen.
 
Visste ni att det förutom den här avstängningen mellan Spånga och Bålsta även är avstängt mellan Häggvik och Upplands Väsby på lördag? Jag skulle rekommendera att hoppa över shoppingdagen just på lördag och ta det en annan dag istället för att slippa strulet med ersättningsbussar.
 
 

Kommentera här: