Jag flyttar hemifrån

Ikväll kommer jag flytta hemifrån (igen). Jag flyttar till min syster och hennes familj i Tullinge i några dagar. Imorgon kommer nämligen gubbjäveln ut som dömdes för mordförsök på min svåger för 5,5 år sedan och jag vill vara med dem för att kunna stötta och kanske avleda en och annan tanke.
 
Tobias har redan börjat sakna mig och då har jag ändå inte åkt än. Hehe. Det är ändå en skön känsla när ens älskade saknar en. Själv gillar jag ju att byta miljö och att få vara själv ibland innan jag får den där riktiga djupa längtanskänslan.
 
Förhoppningsvis kommer vi prata lite bröllop och jag får hjälp att planera. Ni glömmer väl inte att kika in på vår hashtag #fantobbröllop på instagram och facebook för att se lite bilder från förberedelserna? Hashtagga gärna bilder ni också så kan vi även se era förberedelser.
 
 
 
 

Kommentera här: