Mer gnäll

Passande till vädret där ute så har jag även fått mensvärk. Urk. Jag har haft sån tur att när jag haft p-stav så har mensvärken mer eller mindre försvunnit, men nu när staven är borta så gör det ondare och ondare för varje gång jag har mens. När jag var i tonåren så hade jag rätt rejäl värk och jag vill inte gärna hamna där igen.
1 Camilla:

skriven

Usch och fy för mensvärk! Jag vet själv hur det är att ha fruktansvärda smärtor, så nuförtiden käkar jag alltid Maxdos voltaren och Alvedon när jag känner hur värken börjar smyga sig på. (För att uthärda smärtan) :/

Svar: Urk det är inte kul!
Fnozie

2 Jenny:

skriven

Går att få hjälp att minska den genom att äta vissa mineraler/vitaminer i klinisk dos. Finns även några örter man kan göra te på. Enkelt och bra. =)

Kommentera här: