En måsbebis mitt i bostadsområdet

I flera dagar nu har det sprungit runt en liten måsbebis på baksidan där vi bor. Den var där när vi åte ut till ön i början på veckan och var fortfarande kvar idag. Jag passade på att fota den då den kom väldigt nära vår balkong.
Den var vaktad av 3 vuxna måsar som faktiskt gjorde ett utfall mot Tequila när han sneglade mot bebisen. Han verkade dock inte intresserad av den utan tittade mest bara på vad det var. 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Linnéa - The Hungry Gosling:

skriven

Så fina bilder! :)

Svar: Tack :-)
Fnozie

2 EVELINA:

skriven

Vilken sötnos! Tur att den har vuxna måsar som vaktar, annars kanske det skulle kunna gå dåligt för den.

Svar: Jag håller med. Hade inte de vuxna varit där hade jag nog ringt och frågat om den inte skulle omhändertas. Nu verkar den ändå må bra, få mat och jag hoppas snart att den ska flyga iväg :)
Fnozie

3 Eli :

skriven

Nej vad söt den var! Superfina bilder också :)

Svar: Tack :) det är skönt när djuren poserar utanför balkongen. Det var så mycket lättare då
Fnozie

4 Amanda Niclasson:

skriven

Så grymt söt!

5 Pia:

skriven

Åh. vilken sötnos!! :)

6 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

vad söt

7 Frida:

skriven

Men gud så söt och vilka otroligt fina bilder :)

Svar: Tack snälla :-)
Fnozie

8 Sofie:

skriven

Åh, så söt!

9 Fani:

skriven

Åh men så söt, hihi :)

10 sanna hyvärinen:

skriven

Hahaha ååh vad söt och lurvig! :)

11 Emma Grann Fotografi:

skriven

Men vilken sötis :)

12 moamedalicia.blogg.se:

skriven

åh gud så söta dom är måsbebisar. mamman vaktar dom från luften dom är jätte beskyddande :) vilken fin bild sista var där dom återförenas. kram

Svar: Tack :) ja de vuxna verkar turas om att hålla koll. Tur det för måsungarna är ju totalt oskyddade.
Fnozie

13 JUNITJEJ:

skriven

Så himla söt!

14 Jessica Viktoria Amanda:

skriven

ÅH!! Vilka söta bebisar :D

15 Saga:

skriven

Vilken fin blogg du har! Skulle betyda mycket om du kollade in min. :)

16 Zyllah:

skriven

Väldigt coolt. Jag får lika fula ankungen feeling av fågeln, adorande måste jag säga. <3

17 Tess:

skriven

Så söt :-D Tänk att en sådan liten lurvis blir en sådan skrikig stor fågel sen...hehe :-D

Svar: den väsnas rätt mycket nu med, men med ett mer pipig ljud :-)
Fnozie

18 Lisa:

skriven

Men gud så gullig!! :)

19 helenaforsmark.blogg.se:

skriven

va söt :D

20 Emilie:

skriven

Världens sötaste! Den är så lurvig :')

Kommentera här: