#FanTobBröllop 160709

Nu är vi man och hustru. Allt gick inte som planerat, men vad gör det när dagen blev kanonbra ändå. 
 
Här kommer ett gäng med bilder som min kusin har tagit. Vi hade 3 fotografer och många nära och kära med kameror så det blir nog en hel del bilder framöver. Det ligger ute mycket bilder på instagram under hashtaggen #fantobbröllop (vilket är våra namn Fanny och Tobias ihopsatta) att kika på och det kommer även dyka upp en del del på mina egen instagram @fanny_almlöf. Kan man ändra sitt namn på instagram förresten? Jag heter ju numera Fanny Rokka Almlöf!
 
Uppladdning hos frisör Malin på Hårsmedjan i Falun.
 
 
Min syster hjälper mig att snöra klänningen
 
 
Min vackra brudbukett från Flowers by Dalkulla
 
Sekunden innan Tobias fick se mig i klänningen för första gången
 
 
Min pappa eskorterar mig in i logen där vi vigdes
 
Kram med mamma
 
2 systrar
 
Min man och vår vigselförrättare Kerstin
 
Svensexegänget
 
 
 
 
Tillsammans med min mamma och syster
 
 
Lite kärleksgnabb i solnedgången. (Tobias hade precis slickat mig på kinden...)
 
Sista minuten-träning av bröllopsvals
 
Bröllopsvalsen
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Åh, vilka vackra bilder! Blir lite tårögd! Mycket vackert! <3

2 Amanda :

skriven

Byta namn på Instagram( om du inte redan gjort det), gå in på din profil på instagram, tryck på "kugghjulet" uppe i högra hörnet, sedan går du ner till "underrubriken konto" och trycker på "redigera profil", sedan så trycker du på andra raden där det ser ut som ett huvud.. :) så är det på iPhone, men det kanske du har? Annars är det säkert likadant om du har en android :)

Svar: Tack! :D
Fnozie

Kommentera här: