Första bildbomben i färg från fotosessionen med temat svart ängel

Några frustrerade kvällar och antal timmar senare så har jag äntligen fått in bilderna i bloggen. Blogg.se vill inte riktigt ladda upp mina bilder eller så tar det fruktansvärt lång tid, men äntligen hade jag tiden och orken att ta tag i det.
 
Fotosessionen jag hade med Camilla och Olke gav många bilder som jag är nöjd med. Här kommer ett gäng med bilder, denna gången i färg.
Orkar ni se såhär många bilder i ett och samma inlägg? Hur är storleken på bilderna på era skärmar? Ska jag ändra på något? Och självklart vill jag hemskt gärna ha feedback på bilderna!
 
Det är inte tillåtet att kopiera och sprida mina bilder utan tillåtelse.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Lisa:

skriven

Underbara bilder! Camilla är otroligt söt, och du Fanny är en duktig fotograf! <3

Svar: Ja Camilla gör sig väldigt bra på bild :) och tack!
Fnozie

2 Elin:

skriven

härliga bilder!!

Svar: Tack för de snälla orden! :)
Fnozie

Kommentera här: