Ett bloggtips!

Blogginlägget jag vill tipsa om tillhör Camilla Nees blogg. Hon är medryttare på Olke, fotointresserad och hundägare till en oerhört söt liten sheltie.
Det är inte världens bästa uppdatering på bloggen, men den är värd att kika in på då och då för att se på fina bilder som Camilla tagit eller som hon själv är med på. I just det inlägget som jag länkar till nu är det Lisa Jälmefors som tagit bilder på Camilla och Olke. 

Vi har bokat in en fotosession i början på nästa vecka där temat är fallen/svart ängel. Det ska bli väldigt kul att få leka lite med kameran igen och framförallt med någon som vill stå framför linsen.

https://camillanee.wordpress.com/2016/05/12/fotodag-i-stallet-idag/

(jag hoppas att länken fungerar att trycka på trots att jag mobilbloggar. Annars får du kopiera länken och klistra in i adressfältet)

Jag och Olke på en bild som Camilla Nee har fotat. 
1 Camilla:

skriven

Aww! :D haha ja uppdateringen är väl inte direkt den bästa tyvärr. Men hoppas på att kunna fixa mig en fin fotohemsida snart! (Förhoppningsvis nu i sommar, när jag i alla fall inte behöver plugga en massa ;) ) Kram! <3

Kommentera här: