Ett smakprov på min självkänsla?

I förra inlägget fick ni se ett litet smakprov från fotograferingen med Camilla och Olke i temat svart ängel/fallen ängel och jag jobbar för fullt med att redigera bilderna och även att radera de som jag inte vill ha kvar. Det blev bara så många bilder som jag tycker om så det går trögt framåt.
Ikväll är jag hästfri så jag tänkte sätta mig och försöka få klart arbetet och även få över det på en sticka så att Camilla kan få dem. Jag verkligen längtar efter att dela med mig av bilderna för jag är riktigt nöjd med många av dem. Ändå kände jag mig grymt osäker och lite missnöjd när vi tog dem. Tänk att en känsla kan vara så fel. Jäkla självkänsla att spela fult spel och trycka ned mig utan anledning egentligen!
1 Camilla:

skriven

Jag kan vara ofta likadan (i diverse olika situationer) att man känner sig osäker och missnöjd osv, men egentligen helt utan anledning! Och ofta är man ju själv sin största kritiker ;) Har ju hunnit se en hel del bilder och som jag skrev innan så är det jättemånga tjusiga bilder, så man har svårt att välja sina favoriter! ;) Väntar spänt på resten av bilderna :D ❤

Kommentera här: