Eurovision vilken show!

Jag vet inte om jag kan uttala mig om showen som Eurovisioncirkusen har gett hela veckan eftersom jag är jävig som svensk, men alltså SHIT vilket show!
 
Jag vill passa på att dela med er receptet för hur man gör en eurovisionvinnare med Petra och Måns
 
 Vann rätt låt? Såg ni spektaklet? Vilken var din favorit?
Jag kan tycka att vinnaren var ett bra val av både folket och juryn. Inte världens bästa låt, men den fick en att tänka efter. Favoriteerna jag hade var Österrike och Ryssland. Kommer ni ihåg dem? Hur 17 gjorde egentligen ryssen när han gick på väggen?
 
1 Lisa:

skriven

Jag håller med om att det var en grym show! Sverigen har visat sig från sin absoluta bästaste sida som bara existerar. Det blir svårt för Ukraina att leva upp till detta.
Om rätt låt vann..... mja.. jag vet inte. Personligen hade jag Ryssland och Australien som favvosar.

Kommentera här: