Massa spännande

Imorgon ska jag och Tobias på Eurovision semifinal 1! WIE! Ska bli så kul att få uppleva stämningen och alla (förhoppningsvis) glada människor från när och fjärran. 
Sen blir det Nåttarö för min del onsdag till söndag. Ett par dagar är jag helt ensam där ute och sen till helgen kommer kanske min mor och min syster ut. Vi får se helt enkelt vem och vilka som vill kika ut. Det är en del att fixa där ute och årets projekt blir att måla om sovkojan (igen). Det hade kommit in fukt i stuven i vinter så det var mögel på några ställen så nu efter att ha skurat bort det så blir det målning med en annan färg som är blankare och tål att vara ute. Nu är kojan visserligen aldrig riktigt ute, men den kan behöva lite extra motståndskraft. Det vore dumt om vi skulle behöva göra en ny.
 
Tequila ville vara med på bild sa han :)
1 Lisa Jälmefors:

skriven

Bästaste Fannylainen! Önskar dig härliga dagar på Nottarö!

Kommentera här: