Normal igen?

Just nu händer det mycket på kort tid. Vi planerar för fullt och jobbar med huset. Alla rum förutom ett badrum ska göras om så det är en del planerande. Köket, tvättstugan, en del av hallen och lilla toaletten ska göras av en snickare och för att sparka igång det måste vi bestämma hur vi vill ha det. Det brinner inte i knutarna än, men vi vill ju flytta in innan jul och det ger oss lite tidspress.
Senare idag ska vi på köksmöte nr 2 på Marbodal för att få en bättre bild av hur det kommer att se ut och få en första offert. Spännande!
På fredag ska vi till Kvik och se vad de har för idéer och vad de kan göra. Det är väldigt intressant. Som tur är så är vi väldigt överens jag och min man om vad vi vill ha för luckor och placering av allt. Skönt att slippa lägga en massa tid på att dividera om det.

Idag har jag varit tillbaka på jobbet i en vecka. Det har varit jättekonstigt, men samtidigt har det hjälpt till att komma ur en fas i eländet. Igår var första gången jag började känna mig mer normal.
Det går framåt sakta och säkert.

Kommentera här: