Och nu till något roligare!

Det är dags att dela med oss av lite fler bröllopsbilder. Denna gång är det Johanna Haglund som har tagit bilderna.
Jag är så glad över alla fina bilder som vi har fått. Det var en härlig dag som tyvärr kommit i skymundan efter pappas bortgång. Jag tänker att när vi fått lite mer distans till allt och börjat få ordning i huset så ska vi fira giftermålet på något vis. En fest kanske? Eller en fotovining och prat om minnen? Eller bara lite champagne och fotokollande med mig och Tobias?
 
Det var såååå många bilder jag gillade så jag har bara blundat och pekat på några stycken att visa er.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Vad fina ni var på er bröllopsdag! Ni är ett vackert par! All lycka till! =)

2 Anonym:

skriven

Har nu glömt 2 gånger att skriva vem det är som har skrivit här, så istället för anonym så blir det istället Nina! =)

Kommentera här: